2010. augusztus 15., vasárnap

10.fejezet

Sirius? Darren? Sirius? Darren? Sirius?!Darren?! Sirius! Nem, Darren!De, Sirius! Nem, mert Darren!
Wáá!Meg fogok őrülni! Ez borzasztó. Nos, akkor nézzük a tényeket. Talán, így könnyebb lesz választani.
Sirius: Hát, őt már egész kicsi korom óta ismerem. És egész jól ismerem. Mindig is voltak köztünk, kisebb-nagyobb nézeteltérések,de általában véve egész jól kijöttünk egymással. Attól a ténytől eltekintve, hogy ő abnormálisnak tartja, hogy engem még nem sikerült az ágyába csalogatnia. Hát, bocsika Black, az élet néha okoz csalódásokat. Mindig is élveztem a civakodásokat, na meg az együtt elkövetett csínytevéseket. Aztán nem utolsó sorban, Sirius is a félisten kategóriába sorolható a külsejét illetően. Selymes, fekete tincsek és azok a csodaszép mélykék szemek... Az egyenruha alatt feszülő izmos mellkas és... Pff... Tehát Sirius kétségkívül ó pasi, és ezt tudja is magáról. Az biztos, hogy nem szenved önbizalom hiányban. Nos, ennyit Siriusról nagyjából.
Darren: Huhú... Őt ismerem úgy...ööö kettő éve. Amikor először megláttam épp gy Adam nevű ötödévest ütlegeltem a mágiatöri könyvemmel, mert lecicázott. Az mellékes, hogy azért válaszoltam ilyen hevesen, mert épp a Siriusos korszakomat éltem és megláttam a srácot egy másik lányszájában kotorászni. Darren szépen odasétált hozzám, Samathával az oldalán és megkérdezte, hogy van e valami probléma? Aztán bemutatta a húgát és elmondta, hogy újak és most érkeztek Olaszországból, mivel eddig ott tanultak. Én csak álltam ott és kishíjján eltátottam a számat. Teljesen kizökkentett a Sirius-mániámból. Lássuk be: Darren kedves, okos, udvarias, humoros és eszméletlenül helyes. Hacsak belenézek azokba a szép olvasztott csoki színű szemekbe, kedvem lenne elfolydogálni.
Nos, Kiara Anderson, ezt jól megkaptad. Mindkét pasi, aki tagadhatatlanul hatással van rád (van egy harmadik is, de nála valószínűleg esélyem sincs) azt szeretné, ha elkísérhetne a bálba. Erre csak azt tudom mondani, hogy juppi, jajj de boldog vagyok, hogy valamelyiküknek nemet kell mondanom ezzel valószínűleg megbántva azt, akit elutasítok. Ez nagyon...gát. Egyszerűen döntésképtelen vagyok ilyen helyzetekben. Sirius elhívott a bálba, akitől pedig azt vártam, hogy egyedül megy, és annyi csajt dönt meg egy éjszaka alatt, ahányat csak tud. Tehát irtózatosan meglepett az biztos. Darren is elhívott. Annyiszor álmodoztam már róla,hogy egyszer csak hirtelen szerelmet vall, aztán szenvedélyes csókban forrunk össze. De azt soha nem reméltem, hogy tényleg elhív a bálba. Nem mintha önbizalom hiányban szenved de akkor is... Sirius Black és Darren Russel egyszerre? Még csak Nathaniel Hemsworth hiányozna és akkor tényleg öngyilkosságot követnék el...
- Kiara? Mit keresel te a folyosó közepén egy...egy üveg Lángnyelv Whiskeyvel?! - hallottam meg egy hangot. Puff neki... elég volt Natere gondolnom és már meg is jelent. Ilyen az én formám.
- Szia...hikk... Nate... hikk...Ez az egyik...hikk...titkos...hikk...folyosó...hikk...Hogy találtad meg? - kérdeztem botladozó nyelvel és néhány csuklással tarkítva mondandómat. A szőke srác összevonta a szemöldökét, aztán leguggolt elém. Aztarohadt! Hogy is fejezzem ki magam? A félhomályos, üres folyosó, egy üveg Lángnyelv Whiskeyés Nathaniel Hemswort hármasa... Enyhén szólva elvarázsolt hangulatba kerültem. Nate közelebb hajolt hozzám, majd kisimított egy hajtincset az arcomból. Az érintése hatására jóleső borzongás futott végig rajtam, amit ő valószínűleg fázós remegésnek vélt.
- Decemberben nem épp a legmegfelelőbb öltözet egy vékony pulóver és egy szoknya. - sóhajtotta, majd levette a dzsekijét és a vállamra terítette.
- Nehogy megfázz itt nekem. Nem akarsz vissza menni a klbbhelységbe lefeküdni? - majdnem visszakérdeztem, hogy: "Lefeküdni veled?" de aztán szerencsére csak megráztam a fejem. Atya ég... Ha ezt elmesélem Lilynek és Samnek... Már hallom is Lil hangját:
"Wow Kia! Egy nap alatt két szuper pasi is elhívott a bálba és Natel voltál a folyosón kettesben? Megcsókolt?Milyen volt? Biztos csodás, ahogy az a pasi kinéz..." na meg Samy megbotránkozását is:"A bátyám? Az ÉN bátyám Darren? Elhívott a karácsonyi bálba?! Hoppá-hoppá."
- Mit is csinálsz itt egyedül?
- Én csak... gondolkodni akartam egy kicsit... Aztán a pia valahogy hozzám került én meg megittam... és hát... - kezdtem vállvonogatva. Aztán már csak arra eszméltem, hogy Nate flkap és elindul velm valamerre. - Nate hova...?
- Nem hiszem, hogy a házvezető tanárod díjazná, ha így mennél vissza. - mosolygott le rám. Alig bírtam magammal, hogy ne hajoljak közelebb hozzá és ne kapjak azok a csókolnivaló ajkai után... Inkább a mellkasába temettem az arcomat és hagytam, hogy oda vigyen, ahová csak akar...



Aúú a fejem! Szédülök és mindjárt elhányom magam... Lassan kinyitottam a szemeimet, de azonnal vissza is csuktam, az erős fény hatására.
- Igazán illene végre felébredned hercegnő. - hallottam meg egy hangot az ágy végéből. Azonnal felpattantak a szemeim és fel is ültem. Rossz ötlet volt, mivel eszméletlen szédülés fogott el., de a hátamat az ágytámlának támasztottam így elviselhetőbbé vált. Nate felállta és egy tálcát tett elém.
- Köszi. - motyogtam, majd tömni kezdtem magamba a rántottát, őmeg csak merengve bámult rám. - Mi az? - kérdeztem, miután lenyeltem az utolsó falatot is.
- Semmi, csak... nagyon hasonlítasz egy kedves ismerősömre. De ő egy kicsit akaratosabb, hisztisebb és határozatlanabb nálad. - mondta elgondolkodva. Kikászálódtam az ágyból, aztán megköszöntem Natenek a reggelit és, hogy nem hagyott a folyosón részegen fetrengeni.
- Nincs mit megköszönni. De lenne még egy kérdésem. Van már kísérőd a karácsony partyra?
- Nincs. - válaszoltam őszintén. Igazából még se Siriusnak,se Darrennek nem mondtam igent, tehát gyakorlatilag még szabad voltam.
- Remek. Akkor megtisztelnél, ha elkísérhetnélek a bálba.
- Oké. - ennyit tudtam kinyögni össz-vissz. Aztán elköszöntem és elindultam a Griffendélbe. Nathaniel Hemsworthal megyek a bálba. Wííí! De mit mondok Siriusnak és Darrennek?



- Hát igazából már elígérkeztem valakinek Sirius, szóval... - kezdtem bizonytalanul. Ő egy percig csalódottan nézett vissza rám, aztán magára öltötte azt a szokásos imádnivaló mosolyát.
- Megkérdezhetem, hogy kinek?
- Eöööüü... emlékszel Nathaniel Hemsworthra? Tudod, ő most cserediák és...
- Ja tudom, az a bájgúnár. - horkant fel Sirius gúnyosan.
- Megkérhetnélek, hogy ne szakíts félbe?! És Nate nem bájgúnár! - vetettem oda felháborodottan, mire ő vállat vont, hátat fordít és elsétált. Argh! Bunkó!
- Szóval akkor nekem is nemet kell mondanod? - hallottam meg egy bársonyos hangot a hátam mögül.
- Darren! Te..te hallottad...? - kezdtem dadogva.
- Csak épp annyit, amennyit kellett. - mondta elnéző mosollyal az arcán.
- Ó, sajnálom Darren én...
- Ugyan, semmi gond. Örültem volna, ha ilyen csinos partnerem lesz, de talán majd máskor szerencsésebb leszek.



- Oké, oké... Akkor most még egyszer:
Sirius és Darren is elhívott a bálba, d miközben részegen gondolkodtál az egyik titkos folyosón, Nate rád talált és elcipelt a Szükség Szobájába. Reggel pedig rántottával várt és ő is elhívott a partyra. Persze neki habozás nélkül igent mondtál, nem mintha csodálkoznék. Aztán mikor közölted Blackkel, hogy nem tudsz vele menni, megkérdezte ki a szerencsés, aki elkísér, aztán mikor megtudta, hogy Hemsworth az megsértődött. Közben meg kiderült, hogy Darren is végig hallgatta a beszélgetéseteket, de ő ugyanolyan édes volt, mint szokott. - fejezte be a történtek összegzését Lily, miután mindent elmondtam neki és Samnek.
- Te aztán nem unatkoztál. De azt még mindig nem tudom elhinni, hogy a bátyám elhívott a bálba. - mondta Samantha fejcsóválva. Hát engem is rohadtul meglepett. És meg elszalasztottam a lehetőséget, hogy Darrennel legyek. De helyette Natel töltöm az estémet, ami ha lehet még jobb...

4 megjegyzés:

  1. Öcsém még mielőtt belekezdenék a szokásos pozítív dolgokhoz, megkell ,hogy mondjam... A helyesírás nagyon belezavar és ez teszi kissé élvezhetetlenné... Nyugalom tudom miket írtál(ennyire nem vagyok hülye xD)... És nagyon jó lett, de valahogy kicsit mintha túl hamr ért volna véget ez a bál-pár dillemma dolog, de lehet, hogy épp így jó! :D Várom a kövit!(Mint mindig, pedig csak most írtad meg XD! Kedves vagyok!)Akkor a 11.-essel folyt, köv.!^^

    VálaszTörlés
  2. Váááárom a kkkkkööööööööööööööööööövvvviiiiittt!!!! XD Remélem hamar meg lesz!!! :D x) Hajrááá Glóóóriaaaa! Írd meg a tizenegyett... és remélem Sam leissza magát megint és ő lesz a buli lelkeee! XD Najó bocsika már megint hülye vagyok! xD

    VálaszTörlés
  3. NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA , íjál már tizenegyet! pleaseeeeeeeeeeeee.... :'( PLEASEEEEEEE!!!!! Tudni szeretném a folyt.kövöt. ............ naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...8'(

    VálaszTörlés
  4. Tényleg, ki az a jó ismerőse Natenek...úúú...ezt is írd bele a kövibe...valami nagy fordulta legyen, vagy mitom én...De olyan legyen amit még én se tudok nyugodtan végigolvasni...mondjuk úgy, h ülök és közben folyamatosan káromkodok, meg ilyenek...xD Na akkor várom a kövit,...még mindig! -.-"

    VálaszTörlés