2010. június 14., hétfő

6. fejezet

A hálóteremben feküdtem és a plafont bámultam. A könnyek egyre csak csorogtak végig az arcomon, eláztatva a hajamat és a párnát. Szinte letargiás állapotba estem. Nem éreztem semmit csak, hogy a nedves párna hűti a tarkómat. Annyira… szánalmasnak néztem ki. De hát igazam volt… vagy talán nem? Nem tudom. De nem tettem volna ezt, ha lett volna jobb megoldás… vagy mégis? Ezt sem tudom. Miért van ezt? Miért nem vagyok biztos semmiben? Egyszerűen szánalmas vagy Kiara Anderson. Azonnal szedd össze magad! Ezzel a siránkozással nem mész semmire. Voltak már máskor is problémáid, de mindig sikerült megoldani őket. És ezt most sem lesz másképp. Lassan felültem az ágyon, majd betámolyogtam a fürdőbe. Képtelen voltam a tükörbe nézni. Nem akartam látni magamat. Megmostam az arcomat, majd kifésültem a hajamat és kiléptem a hálóteremből. Nem lesz semmi baj Kia. Mindig is büszke voltál. Mégis kit érdekel, hogy kinek mi a véleménye? Nem voltak ott, nem tudják, hogy mi történt pontosan. Azt sem tudják, hogy miért küldtem gyengélkedőre a Griffendél kviddics csapatának sztárjátékosát. Oldalra nem nézve vágtam át a klubhelységen. Hallottam, ahogy összesúgnak a hátam mögött, de ez most valahogy nem tudott érdekelni. Egyenesen a gyengélkedő felé vettem az irányt. Mikor az ajtó elé értem összeszorult a gyomrom, majd bátortalanul lenyomtam a kilincset és bekukkantottam a terembe. Senki nem volt bent az ágyán ülő és ablakon kibámuló Blacken kívül. Nagyot nyeltem, majd óvatosan beléptem az ajtón és halkan becsuktam magam után. Sirius a hangra felém kapta a tekintetét és érdeklődve pillantott rám.
- Hmm… hol hagytad az ütőt? Vagy most valami mást hoztál? – szólalt meg gúnyosan, mire a földet kezdtem fixírozni.
- Én… - kezdtem, de nem tudtam hogyan kéne folytatnom. Azaz tudtam, de mégsem. Még mindig lehajtott fejjel közelebb sétáltam az ágyhoz. – Én… sajnálom. Elvesztettem a fejem és nem gondolkoztam. Nem tudom mi ütött belém. Ezt nem akartam. – motyogtam, majd könnyes szemmel néztem fel a döbbent Siriusra.




- Nem tudom. Kellett volna? Ohh, helloka hugicám. Mi a helyzet? – fordultam Stellához, mikor reggel meglehetősen rosszkedvűen odalépett az asztalunkhoz.
- Anya, bagoly, karácsony, bál. Rakd össze, nekem nincs erőm. – nyögte ki, majd hátat fordított és ledobta magát a többi hollóhátas közé. Én pedig megkövülten bámultam utána még Lily roppant értelmes mondata kizökkentett.
- Heh? – nyögte ki a vörös. Érdeklődve pillantott rám, én meg egy egyszerű mozdulattal lefejeltem az asztalt. Ezt nem tehetik meg velem. Az anyám egy szadista állat.
- Én megmondtam neki… megmondtam, hogy ne csinálja… - nyögtem miközben minden egyes szónál belevágtam a fejem az asztalba. – Nem hiszem el, hogy megint végig kell csinálnom… nem normális… nem akarom… Jajj istenem… - motyogtam, mire Lily megelégelte és egy egyszerű mozdulattal a fejemre borította a vizes kancsót. Felháborodva kapkodtam levegő után és dühösen néztem a vöröskére.

- Befejezted? Kösz. És most mond el, hogy mi a franc borított ki?
- Anyám megint hülye karácsonyi bált rendez és kötelességem ott lenni. – morogtam, majd próbáltam megakadályozni, hogy a szempillaspirál végigfollyon az arcomon. Lily Evans megöllek.
- Aha. Ennyi?
- Ennyi?! Tudod te, hogy mit jelent az hogy az ÉN anyám BÁLT rendez? – hápogtam, miközben egy kanálban néztem a tükörképemet. Hát… leginkább egy mosómedvére hasonlítottam. Ekkor éreztem, hogy valaki leül mellém. Oldalra néztem, majd kishíjján felsikítottam a döbbenettől.
- Sam!
- Ömm… ja, legutóbb még így hívtak. – jött a szokásos nemtörődöm válasz a félhosszú, barna, göndör hajú és karamell szemű lánytól, aki máris egy pirítóst tömött magába. – Tudsz róla, hogy úgy nézel ki, mint egy mosómedve? – Ehm… igen. Samantha Russel, hogy is fejezzem ki magam? Meglehetősen irritáló egy nőszemély, de imádom. Egy éve jött a suliba a Durmstrangból. Nem érdekli semmi. Legalább is úgy tesz. Idén késett egy kicsit, mert Afrikai nyaraláson voltak a szüleivel és a bátyjával. Hát, hogy is mondjam… a bátyja Darren őt úgy írnám le, hogy uhh… (legyezgeti magát). Khm..igen. Szóval igen. Ekkor újabb személyek bővítették kis társaságunkat. Név szerint: Potter, Black, Lupin és Pedigrew azaz a Tekergők. Ahogy Sirius megpillantotta Samet csábos mosolyra húzta a száját, majd lehuppant szemben vele.
- Héé Samy, mi a helyzet? Ugye hiányoztam?
- Nincs semmi Samy és kb. annyira hiányoztál, mint egy kiadás hasmenés. – mosolygott vissza, majd folytatta az evést. Samről tudni kell, hogy rengeteget eszik. Nem is, inkább zabál, de egy gramm se látszik meg rajta. Kis mázlista én meg néha itt szenvedek.
- Black, mondtam már, hogy szállj le a húgomról. – sétált el mellettünk az „uhh”. – Helló Kia. – villantott rám egy sexy mosolyt, majd tovább sétált én meg épp folydogáltam lefele a padról.
- Hé, nekem ezt miért nem csinálod? – kérdezte felháborodva.
- Mégis mit?
- Hát, hogy mámoros tekintettel turkálsz a kajádban, miután rád kacsintok. Egyébként úgy nézel ki, mint egy mosómedve.
- Darren nem kacsintott. – mondtam, majd folytattam az az előtte elfoglaltságomat, hogy Samantha megérkezett. Tehát megpróbáltam eltüntetni a szemfestéket egy szalvétával.
- Hagy, majd segítek. – szólalt meg Remus és egy pálcaintéssel rendbe hozta a sminkemet, mire hálásan pillantottam rá.
- Te James, szóltak már, hogy jönnöd kell a karácsonyi bulira? – fordultam unokatesóm felé, aki kómásan tömte a fejét.
- Ja. – nyögte ki nagy nehezen és visszafordult a zabpelyhe felé. Oké, mindenki le van fáradva rajtam kívül. Én teljesen fitt vagyok, és most megyek bájitaltanra lenyűgözni Lumpit a tehetségemmel.




Lily Evans TOP 10 – es listája:


Megjegyzések:
Lily Sam Kia


1. Tom Cruise: Hogy ki? Nem tom’. Jajj, ti műveletlenek, ő egy mugli színész. Honnan kellett volna tudnom, he?
2. Mark Lensey: Fúúj gyerekek ne szórakozzatok! Hagyd Sam, Lily most teljesen el van varázsolva tőle. Ez nem igaz, egyszerűen csak helyesnek tartom. Az nem ugyanaz?
3. Tim Right: No comment Lilykém. Hát nem is tudom… Kiara befejeznéd a hülye kommentálást és, hogy beleirkálsz a listámba? Kikérem magamnak, én csak önálló véleményt alkotok.
4. Darren Russel: Egy szó: „uhh”. Khm… nem alkotok véleményt a saját bátyámról. Ne is. Pedig annyira édeees. Lily miért csak a negyedik?!
5. Greg Tompson:… blöe. Fejezd abba Kiara, majd írsz saját listát, ha nem tetszik. Írok is.
6. Sirius Black Hülye paraszt, de… sexy. Egyetértek. Te Lily azt hittem nem jön be.
7. James Potter: Hehe… szóval Potter is benne van, mi? Én tudtam! Pofa be! Ugyan Lil.
8. Chace Crawford. Az meg ki az isten már megint? Szerintem az is valami színész vagy mi. Pontosan. Aha, oké.
9. Lucius Malfoy: Komolyan képes voltál Malfoyt CSAK a 9. helyre tenni?! Kia drága, én még ide se tettem volna. Mert ízlésficamod van.
10. Peter O’ Conell: Na neee! Nyugi van. Hát… Kiara Anderson, miért mindig a tiéd az utolsó szó? Mert csak.

2 megjegyzés:

  1. Először is: Király és naon eredeti.
    Másodszor:Szimpi a saját karakterem...bár nem vaok vmi élettel teli bár- ki tudja?
    Harmadszor:Én már nem tom ki kinek lesz a pasija csaja meg ilyesmi...mint a valóságban...DE annyi biztos hogyha nem írod meg a fojtatást egyhamar ...nem lesz jővője ennek a történetnek...Csak vicceltem...DE kérem a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hmmm... Hát, nálam először is már Darren nevének említése felért egy sokkal! :D Ezt nem is szajkózom tovább miért, az a lényeg, hogy te tudod :D
    Remélem, azért a következő részekben még fel fog tűnni, a kis drága! *kérlelően néz*
    Szóval, tetszett a kis átvezető fejezeted! :) Kérem a következőt!

    VálaszTörlés